Tuesday, November 4, 2008

Bertemu kawan lama...

fizah n suzanna..


18/10/2008...
aku b'jumpa akhirnya dengan sorg teman lama ku.. suzanna. kami kenal dari darjah 1-6. sekolah jalan selangor 2 (SJS 2).. sekolah perempuan je.. jadi ktorg ni rapat la.. main2 b'sama.. Allah nak juga bagi kami b'jumpa & Alhamdulillah rezeki nak b'jmp tu pd kenduri kawin kakak die.. kebetulan kakak anna ni kwn kpd akak aku.. so kakak n kakak, adik n adik.. hehehe.. ni baru 1st meet la after almost 10 years ktorg dawa haluan masing2.. tp dpt jmp anna sorg je, kwn2 yg lain xde rzki lg nk jmp.. fizah S, atie, razanna, azmina dah jmp mase matrik, nasibah, fatin da blushing gurll, banu, citra, ester cheah a.k.a mei lan yg skang dah jadi pemain bowling malaysia we always support u mei lan..lagi mei ken, jamie, sri yg dulu main tenis tp skang dah menyepi..sape lg ek.. aku dah lupe coz ramai sgt teman2 sepermainan dulu.. pahit manis b'sama n byk kenangan.. dulu si anna ni kecik je dari aku, tup2 tgk skang dah nak same tinggi dah.. aku yg makin pendek ker?? mm, pelik tull... ketinggian aku maknanya tidak b'tambah dgn pesatnye, hehehe... ni xjmp kengkwn yg lain lg... entah2 sume dah comel2 n tinggi2.. ooo, korg nak lawan aku ek.. merebut kejuaraan yg aku sandang selama 6 thn b'sekolah di SJS 2 tu... aku harap ane day dpt gak jmp diorg nnt.. miss them so much.. sesape bdk2 SJS 2 yg lalu kt blog aku nie... JOM WAT REUNION!! hehehe.. sbb dah ade yg nak kawin dah nie.. kita celebrate segala kejayaan yg tlh kita kecapi selama ini...

No comments: