Saturday, September 27, 2008

My Inspiration…



Setiap org ade sumber inspirasi masing2. sumber inspirasi ni ialah org yg selalu dpt menaikkan smgt kita dlm setiap aspek. pertama2 sumber inspirasiku ialah my mum.. tak kisah di mana aku berada, dalam ape jenis kesusahan dan kesenangan sekalipun, dia sentiasa menemaniku. tak pernah nak menyalahkan ape yang aku lakukan melainkan la mmg bende tu salah. aku syg sgt kat die… lgpun ofcos la lbh syg umi dr ayah coz umi yg melahirkan aku. belaian & kasih syg yg diberikan tiada batas n sama utk semua adik beradik ku. tp lbh skt la pd yg bongsu, tp aku xkisah.. ke dua is my dad. xceli die garang sgt. mase kecik2 slalu kene marah. tp skang bile ktorg dah besar pnjg nie, kurang la skt marahnye. kalu ktorg dlm kesusahan die slalu menghulurkan ape jua p’tlgn samada dr segi kwgn @ tng. pernah aku sakit demam panas sgt.. umi n ayah sanggup turun tj malim sbb nk tgk anak die yg sorg nie… mmg demam teruk gile la. then, yg ketiga is my siblings, along n kakak. dua org adik beradik ku yg mmg gile2 nie…hehe. ktorg mmg blh share ape jua mslh yg ktorg. dr sebesar2 p’kara kpd sekecik2 perkara. mula2 adik yg bongsu nie xmatang sgt, nk cite mslh kt die pun rs cam buang mase je tp sejak die dah msk matrik, die matang gak la.. at least blh la tukar2 pendpt. tp yg best diorg nie ajar aku speaking xspecialy adik aku nie. dulu aku takut2 nk speaking tp skang dah blh la. lastly my inspiration is my fren.. they always make me smile, laugh, happy every time n always with me when i hv a problem.. thanks a lot.
I LOVE U ALL…

No comments: