Sunday, September 28, 2008

teringin nak pergi China thn dpn...

Aku teringin sgt nak pergi china thn dpn, 2009. dijadualkan bln julai 2009 akan berlaku gerhana matahari penuh di china. jauh tu.. aku tak cukup duit nak pegi. tapi aku tgh berusaha kumpul duit utk pergi ke china. walaupun sedikit demi sedikit, at least aku berusaha dan aku akan rasa berbaloi dgn usaha aku... tapi DSLR xde lg, mcm mane nie???? huhuhu... alamatnye, kene tumpang DSLR org lain la.. tp rilek, aku kene usaha gak mcm mane pun... smg impian aku akan tercapai.

ni gmbr2 gerhana yg berlaku pd 1 ogos 2008 di Jinta, China. aku nk tgk dgn mata aku sendiri di china nnt, insyallah. kebesaran Allah yg aku nak tgk sgt...


kesan cincin berlian dan prominen


turutan gerhana matahari penuh


korona dalaman matahari


korona luaran matahari

No comments: