Friday, October 24, 2008

Jamuan Berbuka Puasa di rumah Shahrul

sume tadah tangan, aiman nak baca doa buka pose

agih-agihkan lauk kepada kawan2...


solat maghrib, isyak n terawih berjemaah

bergambar je kami nie...


laporan pasal buka puasa ni lewat nak di laporkan disebabkan diri ini sangat sibuk dengan persediaan untuk pembentangan thesis. Alhamdulillah semua berjalan lancar dan hampir mencapai objektif yang disasarkan.

ok, ni pasal majlis berbuka puasa di rumah shahrul. dah lepas dah bulan ramadhan tapi aku tetap nak post kan pasal aktiviti ktorg ni. aku tak ingat dah bila tarikh berbuka puasa ni. kami masak sendiri untuk jamuan ni, aku, fatem, khai n fifi masak tomyam.. nyum2. syikin n the geng masak sayur khailan ikan masin serta sambal tumis ikan bilis n tempe. shahrul masak nasi n wedges. aku ingt die buat sendiri kentang tu, mmg nk solute la... rupe2 nye beli yg dah siap pastu goreng je.. hampeh tu, huhuhu. tp ape2 pun mmg puji r shahrul ni coz rajin sgt... ni la contoh lelaki yang dpt menolong istri nnt, kih2. ni shahrul kene blanje coz aku dah puji ko nie...

pas buka pose, ktorg solat maghrib n isyak berjemaah n sempat juga buat solat terawih yang diimamkan oleh Aiman... ade gaya gak jadi suami soleh nie, hehehe.... aiman ko pun kene blanje aku coz aku promote ko nie... mmm, sepanjang sesi berlangsung, xhabis2 lensa kamera kamil, DSLR 400D merakamkan setiap detik2 yang manis utk menjadi kenangan bersama. he is a good photographer n nnt leh la jd mahir mcm our Mr MyMoon... dah sem 7 ni baru ktorg rasa akrab sgt. smg segala kenangan ini menjadi ingtn yang abadi utk korg.

aku rindu setiap detik yang kita lalui bersama n semoga Allah merahmati persahabatab yg t'jalin. harapan aku agar persahabatan ni bkn hanya di UPSI sahaja, smg p'sahabatan yg kekal dunia akhirat, insyallah...

kami yang sporting

No comments: